سلام دوستان لطف کنید راهنمای تعمیرات سیستم انژکتوری نیسان دیزل رو بگزارید
سلام دوستان لطف کنید راهنمای تعمیرات سیستم انژکتوری نیسان دیزل رو بگزارید
ecuboard (13th January 2014),Hasan Shabani (14th January 2014),kamangar (4th December 2012),m.aminifar (22nd November 2012),pps2011 (20th November 2012),rasty (20th November 2012),sajadnasirpor (22nd November 2012),salmanadl (30th July 2013),حميد ذوالعلا (21st November 2012),حمید بهرامپور (2nd February 2013)
aidin.r.o (13th January 2014),alihi53 (22nd November 2012),ali_j (21st November 2012),bahram123 (3rd May 2013),ecuboard (13th January 2014),Hasan Shabani (14th January 2014),kamangar (4th December 2012),m.aminifar (21st November 2012),pps2011 (11th December 2012),sajadnasirpor (22nd November 2012),اتحاد (13th January 2014),حمید بهرامپور (2nd February 2013)
با تشکر از آقا حمید عزیز که زحمت کشیدن این فایل روز گذاشتن ولي این فایل تو ضیح کاملی در مورد سنسور ها و سيستم دیزلی سایپا نداده دوستان اگر فايلی در این مورد دارند لطفا در سایت قرار دهید
ecuboard (13th January 2014),Hasan Shabani (14th January 2014),kamangar (4th December 2012),m.aminifar (22nd November 2012),pps2011 (8th January 2013),sajadnasirpor (22nd November 2012),salmanadl (30th July 2013)
با سلام
سیستم سوخت رسانی نیسان دیزل بسیار ساده است شبیه سیستم انزکتور بنزینی است لیکن تفاوتی دارد که شما با مراجعه به اینترنت میتوانید مطالب بسیار زیادی بدست اورید با علم اینکه
سیستم سوخت رسانی نیسان دیزل از نوع کامون ریل با فشار حذاکثر 1400بار با پمپ بوش نوع قدیمی CP1S3 است این نوع پمپ از مجموع دو پمپ تشکیل شده است پمپ اولیه مکانیکی بو که گازوییل را از باک می کشد (از نوع چرخدنده ای) و با فشار 5 بار به پمپ فشار بالا تحویل می دهد و این فشار توسط شیر نرمال CLOSE برقی کنترل می شود توسط پالسهای PWM ارسالی از ایسو نیسان دیزل (EDC)
این سیستم شیر کنترل فشار برروی کامون ریل ندارد و از یک الگورتیم خاص برای کنترل فشار استفاده میکند
1-یکی از معایب این سیستم این است در صورت خرابی شیر برقی موتور خاموش و به هیچ عنوان با روشن نخواهد شد
2-شیر فشار شکن بر روی کامون ریل ندارد
3-بعلت راندمان پایین پمپ باعث بالا رفتن دمای گازوئیل و اتلاف انرژی می شود و ...........
سنسورهای ان شبیه خودروهای دیگه است فقط سنسور وردی هوای موتور متفاوت است و سیستم پیش گرمکن (از نوع شمعی است بر روی سر سیلندر با دمای 800تا 900 درجه)
من مطالب در این خصوص دارم و سعی میکنم در صورت امکان انرا در این سایت یا سایتهای دیگر قرار بدهم (حجم بالا است )
فقط این بگم خود بچه های سایپا یدک هم اطلاعاتی زیادی از این خودرو ندارند
aidin.r.o (13th January 2014),ecuboard (13th January 2014),Hasan Shabani (14th January 2014),m.aminifar (13th January 2014),txwdvb (13th January 2014),اتحاد (13th January 2014),حمید بهرامپور (13th January 2014)
دوست عزیز سلام:قرار بوذ مطالب بیشتری درباره نیسان دیزل بزاری (با تشکر )
ecuboard (13th January 2014),Hasan Shabani (14th January 2014),m.aminifar (13th January 2014),txwdvb (13th January 2014)
باسلام
دوستان منم خیلی به فایلهای آموزشی نیسان دیزل نیازدارم ،اگه کسی داره لطفا بذاره تو سایت.
باتشکر
Hasan Shabani (14th January 2014),m.aminifar (13th January 2014),txwdvb (13th January 2014),اتحاد (14th January 2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)